• آِيا شما هم جزو کساني هستيد که زياد از استيکر هاي رسانه و شبکه هاي اجتماعي استفاده مي کنند؟

  • آيا شما هم قصد داريد استيکر مورد نظر تان را خود به صورت سفارشي در تلگرام يا واتس آپ طراحي و منتشر کنيد؟

  • آيا از روش و شيوه هاي بازاريابي و مارکتينگ با استيکر آگاه هستيد؟

  • آِيا مي دانيد که استفاده از استيکر تا چه ميزان مي تواند در بازاريابي و مارکتينگ شما موثر باشد؟

  • اين مقاله در راستاي پاسخ دادن به دغدغه هاي بالا و به منظرور آشنا ساختن هرچه بيشتر مخاطب و خواننده، ايجاد شده است.

  • گرچه در خصوص استيکر، کاربرد آن و فرآيند چاپ و به کارگيري آن سخن ها بسيار گفته ايم، اما باري ديگر براي مرور بيشتر مشتري و مخاطب، اندکي به يادآوري چيستي استيکر و کاربرد آن، و سپس شيوه ي بهينه ي استفاده از استيکر در صنعت و کسب و بازاريابي، نياز داريم. به همين روي، بر آ« شديم تا در پاراگراف بعدي به تحليل اين موضوع بپردازيم.

  • استيکر از جمله ابزار هاي تبليغات و مارکتينگ است که به دليل پايين بودن هزينه ي خريد، چاپ و مصرف آن، نقش تعيين کننده اي در تروج و گسترش کالا دارد.

  • استيکر موبايل چه تفاوتي با استيکر چاپي دارد؟


استيکر


همان گونه که غذا هاي مختلف هم چون نان، شيريني و حبوبات، بسته بندي و کاور خاص خود را دارند، استيکر نيز هم چون لوگو، نما و چشم اندازي از صاحب استيکر نشان مي دهد. به همين دليل لازم است تا در طراحي و ساخت آن، نهايت تلاش و دقت به کار گرفته شود.


استيکر موبايل


طراحي و استفاده از استيکر در تلگرام: همه چيز از تلگرام شروع شد. تلگرام نخستين رسانه ي اجتماعي بود که توانست با ابداعي به نام استيکر، يوزر، بازديد کننده و حساب هاي کاربري زيادي را کسب کند.


استيکر


به دنبال تلگرام، واتس اپ پا به ميان نهاد و با رو نمايي از سرويس ساخت استيکر، تا ميزان زيادي به رقابت و رويارويي با تلگرام پرداخت که البته اينستاگرام نيز پس از آن وارد ميدان شد و از استيکر ها و سرويس هاي ساخت استيکر رو نمايي کرد.


حال شايد اين پرسش براي شما نيز مطرح شود که استيکر چه فايده اي در تلگرام و واتس آپ دارد و اصولا چرا کاربر ها به ساخت و ايجاد استيکر در اين فضا رو مي کنند؟


فلسفه و چرايي استفاده از استيکر در فضاي مجازي نسبت به استفاده از استيکر در فضاي واقعي، متفاوت است. استفاده از استيکر در فضاي مجازي بيشتر براي توسعه و گسترش برند شخصي به کار مي رود و حال آن که استيکر در فضاي واقعي، چندان براي برند شخصي اثر گذار نيست و بيشتر براي کسب و کار ها کاربرد دارد.


استيکر


اپليکيشين هاي ساخت استيکر در واتس آپ و تلگرام


Sticky Al و Sticky Maker، دو نمونه از اپليکيشن هاي ساخت استيکر هستند که بيش از ديگر اپليکيشن هاي ساخت استيکر به کار مي روند. هر دو اپليکيشن ياد شده اين امکان را به شما مي دهند تا با استفاده از عنوان، عکس و ويرايش هاي مورد نظرتان، به ساخت و طراحي استيکر هاي شخصي و سفارشي خود بپردازيد.


استفاده از استيکر چگونه سبب رشد برند و شناخته شدن کسب و کار مي شود؟


استيکر


همه مي دانيم که مخاطب و بازديد هاي شبکه هاي اجتماعي مجازي، از جمله تلگرام و اينستاگرام، بيش از ساير ديگر مديوم ها هم چون تبليغات محيطي و بيروني است. همين سبب مي شود تا بازديد کننده هاي بيشتري استيکر شما را ببينند و چون امکان به اشتراک گذاري در اين فضا فراهم است، کاربر هاي مختلف مي توانند استيکر هاي شما را با ديگر عضو ها، دوست ها و کساني که شما با آن ها در تماس نيستيد، به اشتراک گذارند و به اين صورت به گسترش جايگاه برند شما کمک کنند.


براي دانلود فايل مقاله ي «چگونه در موبايل و شبکه هاي اجتماعي مجازي استيکر بسازيم؟»، بر لينک زير کليک کنيد.


فايل مقاله ي «چگونه در موبايل و شبکه هاي اجتماعي مجازي استيکر بسازيم؟».


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : استيکر ,استفاده ,ساخت ,تلگرام ,اجتماعي ,مجازي ,ساخت استيکر ,اجتماعي مجازي ,مجازي استيکر ,فايل مقاله ,برند شخصي ,اجتماعي مجازي استيکر
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اشپزی گالری نجوا بهت شبانه مرد باران uloversdoll sex dolls حسابداری حقوق جزا و جرم شناسی دوربین های دیجیتال