بروشور چيست و چه کاربردي در صنعت تبليغات دارد؟




  • بروشور چيست؟




  • بروشور چه کاربردي در تبليغات دارد؟




  • چرا شرکت ها از بروشور استفاده مي کنند؟




  • چرا بايد براي بروشور هزينه کنيم؟




  • چرا خريدار و مصرف کننده به بروشور نياز دارد؟




  • آيا بروشور در ايجاد تصوير معتبر از سازمان موثر است؟




  • چه مي شود اگر نتوانيم يک بروشور موثر طراحي و عرضه کنيم؟




در اين مقاله نگارنده مي کوشد تا پاسخ و جوابي موثر براي پرسش هاي بالا عرضه کند. پس در ادامه به بررسي و تحليل هر يک از مورد هاي ياد شده مي پردازيم.


بروشور


بوروشور چيست؟


بوروشور در کنار کاتالوگ، پوستر و بنر، از جمله ابزار هاي موثر و مفيد بازاريابي و مارکتينگ است که از ديرباز مورد توجه مارکتر ها، بازارياب ها و تبليغ کننده ها بوده است.


بروشور ابزاري چاپي (و امروزه آنلاين نيز هم) است که براي ارائه و عرضه ي اطلاعات و دستور العمل هاي مربوط به مصرف و استفاده از کالا و سرويس خريداري شده به کار مي رود.


بروشور چه کاربردي در تبليغات دارد؟


با اين که بروشور (بر خلاف کاتالوگ) بيشتر به اطلاع رساني مي پردازد و چندان جاذبه هاي تبليغاتي ندارد، ولي از المان هاي موثر تبليغات است و نبايد نفوذ و اثرگذاري تبليغاتي آن را دست کم گرفت. بروشور مي تواند با ارائه ي اطلاعات جامع، مفيد و کاربردي، تجربه ي خوبي را براي مشتري ايجاد و از اين راه، رضايت او را جلب کند.


بروشور


چرا شرکت ها از بروشور استفاده مي کنند؟


شرکت ها دريافتند که اگر مشتري نتواند به خوبي و درستي از کالا و سرويس مورد عرضه استفاده کند، تجربه ي خوشايندي از خريد خود نخواهد داشت و همين عامل سبب عدم مراجعه ي بعدي مي شود.


چرا بايد براي بروشور هزينه کنيم؟


به چند دليل. بروشور کالا، برند و سازمان شما را مورد توجه و ديد مستمر مشتري هاي واقعي و حتي احتمالي قرار مي دهد. بي توجهي و هزينه نکردن براي بروشور سبب کاهش اعتماد مشتري به کالا و سرويس شما مي شود و اين ديدگاه منفي را مي رساند که سازمان چندان تمايلي به رفاه مشتري ندارد و تنها به فروش بيشتر فکر مي کند.


بروشور


چرا خريدار و مصرف کننده به بروشور نياز دارد؟


نکته، دستورالعمل و راه کار هاي بسياري هست که به طور حتم فرصت عرضه ي مستقيم آن به مشتري وجود ندارد و از طرفي پي بردن به آن ها، براي مشتري هزينه و زمان بر است. پس لازم است تا سازمان خود با فراهم آوردن اين بستر، تجربه اي خوشايند براي مشتري رقم بزند.


آيا بروشور در ايجاد تصوير معتبر از سازمان موثر است؟


به طور قطع همين طور است. بروشوري که مفيد و موثر باشد، تجربه ي خوبي از استفاده ي کالا براي مشتري ايجاد و در نتيجه اعتبار سازمان نزد او را افزايش مي دهد.


چه مي شود اگر نتوانيم يک بروشور موثر طراحي و عرضه کنيم؟


آن چه بالا ياد شد، همه دال بر اهميت روز افزون و فزاينده ي بروشور در تبليغ، مارکتينگ و بازاريابي کالا و سرويس هاي سازمان و شرکت هستند. پس اگر سازماني در عرضه ي اين مهم شکست بخورد، اين شکست مقدمه اي براي شکست هاي بعدي (به ويژه کاهش فروش و سطح رضايت مشتري) خواهد بود.


بروشور


پس لازم است تا سازمان و شرکت ها با صرف وقت، هزينه، دانش، تجربه و البته نيروي کار متخصص و حرفه اي، به تحقق يافتن اين مهم بپردازند و از اين ره گذر، اعتبار، سود و درآمد قابل قبولي را براي سازمان خود فراهم آورند. با اين حال اين تمام ماجرا نيست و چگونگي طراحي و چاپ بروشور، حکايت خاص و طولاني خود را دارد که مجالي ديگر طلب مي کند.


براي دانلود فايل مقاله ي «بروشور چيست و چه کاربردي در صنعت تبليغات دارد؟»، بر لينک زير کليک کنيد.


فايل مقاله ي «بروشور چيست و چه کاربردي در صنعت تبليغات دارد؟»


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : بروشور ,مشتري ,سازمان ,موثر ,عرضه ,تبليغات ,صنعت تبليغات ,براي مشتري ,براي بروشور ,موثر طراحي ,بروشور موثر ,براي مشتري ايجاد ,ايجاد تصوير معتبر ,براي بروشور هزينه
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سرویس برقی پری قصه ها تک بیتی‌ های باقر رواجی اصل مجله ورزشي فروشگاه جوان کیان وطن کلینیک انورکتال گروه مهندسی عصر نو Bohyun دستان