بنر يکي از ابزار تبليغات در فضاي باز است. شما بايد با استفاده از بنر، قدرت بصري مخاطب را تحت تاثير قرار دهيد تا بتواند براي چند لحظه به بنر شما خيره شود. در اين مقاله مي خواهيم در مورد ايده هاي خلاقانه براي طراحي بنر صحبت کنيم.


مشخص کردن هدف


هرگز بدون هدف کار نکنيد. شما براي هر کمپين يا فعاليت هايي که مربوط به بازاريابي مي شود، هدفي مشخص مي کنيد. بنر هم از اين قضيه مستثني نيست. هدف خود را از طراحي بنر مشخص کنيد. به اين موضوع توجه کنيد که مي خواهيد فقط برند تجاري خود را تبليغ کنيد يا مي خواهيد محصول جديدي را به نمايش بگذاريد.


مشخص کردن مخاطبان


چه افرادي قرار است بنر شما را ببينند؟ بنر قرار است در کجا نصب شود؟ آيا محل نصب بنر در يک مکان عمومي مانند خيابان يا ايستگاه مترو است يا قرار است در يک داروخانه نصب شود؟ يا قرار است در سايت تان به نمايش گذاشته شود؟ بعد از مشخص کردن مخاطبان تان بايد به طراحي بنر بپردازيد.


پيام بنر


هر بنري بايد پيامي به دنبال داشته باشد و خيلي وقت ها مخاطب به دنبال پيام بنر مي گردد. پيام بنر بايد کوتاه و شفاف باشد. يعني در يک جمله کوتاه، هدف خود را از طراحي بنر و نصب آن به مشتري القا کنيد. همچنين پيام بايد کاملا واضح باشد و براي مخاطب گيج کننده نباشد.


اين جملات مشتري را جذب مي کند: "نمونه هاي رايگان را ببينيد" يا "محصول ما تلاش مي کند."


اين جملات سبب مي شوند تا مخاطب راحت تر پيامي که مد نظر شماست را درک کند و جذب شود تا با شما تماس بگيرد.


طراحي خلاقانه


از طراحي هاي خلاقانه استفاده کنيد. ايده هايي استفاده کنيد که پيش از آن وجود نداشته است. خلاقيت به خرج دهيد و ار طراحان معتبر استفاده کنيد. نصب بنر خلاقانه مي تواند فروش محصول شما را ده برابر کند و نام برند شما را در ذهن مشتري حک کند. به بنر هاي طراحي شده زير توجه کنيد. هيچ کدام از ايده هاي آن تکراري نيست و هر کدام پيام جالبي به دنبال دارند.


بنر خلاقانه


طراحي بنر خلاقانه


طراحي بنر خلاقانه


بنر خلاقانه


طراحي خلاقانه بنر


طراحي بنر


کلمات جذاب


استفاده از برخي کلمات خواه ناخواه توجه مشتري را جلب مي کند، کلماتي مانند "تخفيف" "رايگان"


اين کلمات باعث مي شود براي چند ثانيه مشتري به بنر شما نگاه کند و در صورتي که رسته کاري شما با نياز او يکي بود، با شما تماس بگيرد.


مواردي که در بالا مطرح شد، همگي به بهبود بنر شما کمک مي کند اما اگر هر کدام به صورت افراطي استفاده شود، نتيجه عکس خواهد داشت و از جذابيت بنر شما کم مي کند. جدا از تمام اين موارد، اگر ازبنر در فضاي باز استفاده مي کنيد، حتما به کيفيت چاپ بنر توجه کنيد چون بنر شما بايد براي مدتي در معرض ديد باشد و عوامل طبيعي مانند باد و باران و آفتاب ممکن است به آن آسيب بزند.


 


جهت دانلود فايل مقاله "ايده هاي طراحي بنر خلاقانه" روي لينک زير کليک کنيد


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

غنایم Josh خدمات آسانسوری وبلاگ جامع گردشگری راهکارهای ردیابی و شناسایی، جمع آوری خودکار داده ها و اتوماسیون صنعتی | شرکت شلر سیلیس Ryan خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره آپدیت نود 32